Jeśli otwierasz biznes w danej lokalizacji, musisz zadbać o jej odpowiednią widoczność. Klienci będą chętniej zwracali się w stronę lokali oświetlonych, z widocznym logo lub ofertą. Jak zatem zadbać o swój wizerunek? Odpowiednim oznakowaniem za pomocą reklamy świetlnej. W jakich branżach sprawdzą się najlepiej?

Reklama podświetlanapylony dla biurowców

Jeśli zarządzasz nieruchomością, w której swoje biura ma więcej niż jedna firma, warto jest zainwestować w podświetlany pylon reklamowy. Inaczej są nazywane witaczami – z powodu swojego umiejscowienia, zazwyczaj przy głównym wejściu do budynku. Na takim witaczu można umieścić informacje takie jak loga, nazwy i slogany firm, które działają w biurowcu. Można też uwzględnić dodatkowe informacje, np. numer piętra, które ułatwią gościom znalezienie odpowiedniego lokalu. Takie wyszczególnienie firm spełnia funkcję informacyjną, ale także reklamową.

Kasetony świetlne dla sklepów

W branżach o szerokiej konkurencji, np. w gastronomii lub sklepach spożywczych, reklama zewnętrzna jest bardzo ważna, gdyż w dużym stopniu decyduje o tym, czy potencjalny klient wejdzie do lokalu, czy pójdzie do konkurencji. Dlatego trzeba się wyróżnić. Ważne, aby szyld był widoczny zarówno w dzień, jak i po zmroku. Tutaj najlepiej sprawdzą się kasetony świetlne, które są uniwersalnym sposobem na reklamowanie placówki firmy. Obecne technologie pozwalają na wykonanie kasetonów o mniej standardowych kształtach. Na nich można umieścić logo firmy i zachęcający tekst. Klienci chętniej kupują w sklepach, które są estetycznie oznakowane, dlatego nie wolno zaniedbać tego aspektu.

Dla kogo są przestrzenne litery?

Bardziej zaawansowana forma od kasetonów to litery przestrzenne. Ta estetyczna reklama wygląda bardzo efektownie. Często występuje np. w centrach handlowych, gdzie wyróżnia się wśród szyldów i kasetonów. Drugim zastosowaniem takich liter jest wnętrze biur. Recepcja z estetycznym logo 3d lub misją firmy znacznie podniesie jego prestiż.

Reklama podświetlana zwraca uwagę

Skorzystanie z bogatej oferty firm produkujących podświetlane szyldy to gwarancja, że Twoja placówka zostanie zauważona. Zwiększenie widoczności doprowadzi do większej liczby potencjalnych klientów, a zatem do wyższej liczby transakcji sprzedaży. Dlatego inwestycja w reklamę podświetlaną na pewno się zwróci. Barwne kolory, trafiona czcionka i podświetlenie LED zagwarantują, że Twój lokal będzie widoczny już z daleka. Dzięki temu posiądziesz dodatkowych klientów, którzy dokonają zakupu pod wpływem impulsu. Pierwsze dobre wrażenie to podstawa!

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *